Hope haar kids zijn

dinsdag 6 november 2012

Een berichtje van Rik

Goedenavond Margré en Aad.
 
Gisteren heb ik me netjes gedragen in de auto. Het was wel een lange rit.
Toen mijn nieuwe baasjes een uurtje weggingen, heb ik samen met de poes op ze gewacht.
Vannacht heb ik in mijn bench geslapen, omdat ik anders de hele nacht door de kamer en de gang ging lopen.
 
Vanmorgen heb ik lekker gespeeld met mijn speeltjes en kussen. (zie foto) Ook ben ik nog lekker in tuin geweest.
‘s Middags heb ik met Petra door het duin gewandeld en zijn we ook bij de Kop van de Haven geweest.
 
Omdat ik zo nieuwsgierig ben, loop ik de hele dag achter Petra aan en vraag daardoor de hele dag aandacht. (en krijg deze dan ook meestal)
Die nieuwsgierigheid is ook de rede dat de poes mij nog niet zo lief vindt.
Ze doet de hele tijd een scheepstoeter na en dan ga ik blaffen, want ik laat ook niet op me zitten.
 
De basiscommando’s, zit, lig enz. ben ik wel heel erg vergeten, maar ik doe mijn best om ze weer snel te leren.
 
Iedereen die me ziet, is ook gelijk verliefd op me.
 
Ik heb het naar me zin en met de poes komt het ook goed.
 
Dikke knuffel en een poot van Rik.



Rik heel erg bedankt voor je berichtje en de foto,s kijk uit naar je strand avonturen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten