Hope haar kids zijn

maandag 14 november 2011

Even lachen met Flopke

Hoi Margré!
Ik kan je dit niet onthouden hoor! Vanochtend was ik bezig wat lapjes hobbymatig aan elkaar te stikken, komt Flopke me ineens haar lapje (babydoekje) brengen, want er moest toch ff gespeeld worden! Ok, dus ik speel even ermee met haar, ze mag immers best wel wat aandacht hebben op een dag en ga weer terug naar mijn werkje. Maar volgens madammeke was het nog niet genoeg, dus kwam ze me haar slang brengen (een deurstopper als speelgoed). Nog ff gestoeid met die slang en weer terug aan het werk. Ineens ben ik haar kwijt en ga op zoek, je moet immers haar nog steeds goed in de gaten houden nietwaar?
Weet je waar ik haar vind? In mijn werkkamer (ik was in de huiskamer) en de slang moest haar maar gezelschap houden….snurk snurk! Ik moest zóóó lachen! Allereerst al om het feit dat ze altijd met haar lapje komt aandragen als ik lapjes aan het naaien ben en daarna die verontwaardiging dat ze maar apart ging liggen met haar slang en hoe ze ging liggen! Zo koddig!

Ik hoop dat dit een lach op je gezicht kon brengen! Bij mij lukte het aardig, maar ja, ik heb het zien gebeuren en dat is soms toch anders als dat je het leest!

Groetjes en een goede dag vandaag!
Marianna


Hartstikke leuk verhaal moest er  erg om lachen en het doet me echt aan Hope denken
Die kan van verontwaardiging ook elders gaan liggen mokken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten